Furki Event

Sustav izrade akreditacija

Sustav prijave sudionika

Kampanja poziva sudionika na događanje

Tehničko (audio i video) praćenje događanja

Online kviz

E-knjigu utisaka

Display hub

E-posteri

Web platforma za prijenos događanja

Kombiniramo kreativne ideje I IT tehnologiju kako bi vam omogućili vrhunsku organizaciju eventa. Prepustite organizaciju eventa profesionalnom timu.

Nudimo vam:

Sustav izrade akreditacija

  • kompletni sustav za akreditacije
  • online akreditacijski obrazac
  • podaci se spremaju direktno u bazu iz koje se vrši daljnja obrada
  • direktan ispis na svim vrstama pisača
  • Administracija sustava
    • izbor kategorija, vrsta i boja pojedine akreditacije
    • aplikacija ima više nivoa pristupa
    • posjeduje pretraživnu bazu(adresar) podataka svih akreditiranih osoba,
    • pogodno za velike evente, sportske susrete, seminare i slična događanja.
    • naručitelj ima potpunu kontrolu svih akreditacija, mogućnost kreiranja mailing listi, exporta u excel, word, te izradu  raznih  vrste izvještaja.

Sustav prijave sudionika

  • cjelovito rješenje za registraciju prisustva na događajima
  • omogućava nadzor nad izdavanjem akreditacija i kontrolom prolaza.
  • izvještaji o broju sudionika
  • izvještaji o događaju (broj sudionika, vrijeme dolaska, način prijave)

Kampanja poziva sudionika na događanje

  • Slanje personaliziranih pozivnica
  • Slanje masovnih pozivnica
  • Izvještaji o prihvaćanju poziva na događanje

Tehničko (audio i video) praćenje događanja

  • usluga streaminga s grafikom, statistikom i komentatorom
  • Video produkcija

Online kviz

  • jednostavna aplikacija
  • organizator definira pitanja i vrijeme potrebno za odgovore
  • aplikacija sama vodi kroz nagradna pitanja
  • korisniku se šalje nagradna igra putem e-mail ili sms
  • organizator trenutno zna poredak natjecatelja

E-knjigu utisaka

  • online knjiga utisaka

Display hub

  • jedinstveni sustav upravljanje ekranima s jedne lokacije
  • Jednostavna aplikacija za upravljanje sadržajem
  • ekrani na kojima se prikazuje sadržaj su na više lokacija
  • upravljanje sadržajem:
    • Unificirani sadržaj na svakom ekranu
    • Različit sadržaj na razini svakog ekrana (ili grupe ekrana)
    • Prikaz sadržaja s društvenih mreža
    • Video zapisi

E-posteri

  • Moderan i intuitivan prikaz svih letaka i promo materijala na konferencijama
  • Prikaz na LCD ekranima visoke rezolucije
  • Touch screen ekrani omogućavaju lakše korištenje
  • Letci se prikazuju preko cijelog ekrana s mogućnošću povećavanja (zoom)
  • Prikaz svih letaka na jednom ekranu
    • Korisnik klikom odabire koji želi letak
  • Prilagodljiv svim zahtjevima izlagatelja
  • Ekološki održiv sustav koji eliminira potrošnju papira
  • Mogućnost prikaza letaka na više lokacija unutar konferencijskog prostora
  • Promocijski i marketinški prostor
  • Komunikacija s posjetiteljem

Web platforma za prijenos događanja

  • Praćenje  događanja uživo
  • mogućnost registracije i prijave za sudjelovanje na odabranom događanju.
  • Najava događanja kroz kanale – e-mail, banneri
  • Prikupljanje podataka o sudionicima
  • Izvještaj o posjećenosti

Za sva pitanja slobodno nam se obratite.

Kontaktirajte nas